Veel gestelde vragen

Hier vind je de meest gestelde vragen, staat je vraag er niet bij neem dan gerust contact op, ik zal je vraag dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Mag ik langs komen om kleding te bekijken en passen?
Ja, natuurlijk mag dat, neem even contact op via mail of telefoon en dan maken we een afspraak!

Moet ik in de webwinkel van Superheldenshop bestellen?
Nee, dat is niet nodig, maar het is wel handig om je bestelling alvast te reserveren via de site , ook als je het wilt ophalen (gebruik de code Hoogeveen zodat verzendkosten niet worden berekend)! Uiteraard kun je op afspraak langskomen om de kleding te bekijken, te voelen en passen met je kind(eren). 

De shop kun je gebruiken om een indruk te krijgen van de kleding die we op voorraad hebben. Neem contact op en dan maken we en afspraak op een moment dat jou uitkomt!

Hoe bestel ik in de webshop?
Op de homepagina van SuperheldenShop vind je alle artikelen die wij verkopen, dit is onderverdeeld in diverse categoriën.

Ook deze categorie is weer onderverdeeld in verschillende groepen/kledingsoorten. Klik op de categorie van jouw keuze en vervolgens kies je de maat/kleur.

Als je een keus hebt gemaakt klik je op “toevoegen aan winkelwagen”.
Je kunt op “winkelwagen”  (rechts in het menu) klikken om je keuze te bekijken.

Nu kun je er voor kiezen om verder te winkelen of te stoppen en de bestelling af te ronden. Je ziet de eventuele verzendkosten ook in het scherm.
En er is de mogelijkheid om te kiezen voor betalen bij halen.

Hoe kan ik betalen?
Op de site kan je tijdens de bestelling veilig betalen met iDeal of achteraf via Klarna betalen. Als je bij mij thuis iets ophaalt mag je uiteraard ook via een tikkie betalen. 

Ik heb besteld en dan?
Als je de bestelling hebt voltooid, krijg je binnen enkele minuten
een bevestiging per e-mail. Het kan natuurlijk zijn dat deze in het mapje ongewenste mail terecht komt. Krijg je de mail niet binnen een uur in je mailbox, neem dan even contact op zodat ik kan controleren of alles goed is gegaan en het emailadres correct is ingevuld.

Oeps, ik heb een verkeerde maat/artikel besteld , wat nu?
Dit kan natuurlijk gebeuren, als je de bestelling nog niet hebt afgerond, kun je het verkeerde artikel simpel verwijderen door op het rode kruisje te drukken in de winkelwagen.
Heb je de bestelling al wel afgerond dan kun je de bevestigingsmail beantwoorden om de bestelling te laten aanpassen of annuleren.
Doe dit wel zo snel mogelijk! Ik stuur je dan een nieuwe bevestiging.

Wanneer krijg ik mijn bestelling binnen ?
Als het bedrag van de bestelling is overgemaakt, wordt het pakket
zo snel mogelijk verzonden.
Wij proberen het dezelfde dag te verwerken. Wij leveren de pakketten en enveloppen in bij het postkantoor en dan is het afhankelijk van de bezorger van postNL wanneer het aankomt.
Gemiddeld ga ik uit van 2 a 3 dagen (buiten het weekend om), voordat je het pakket in huis hebt.

Als het pakket is afgeleverd bij het postkantoor krijg je per mail een bericht met eventueel een track&trace nummer, hiermee kun je kijken wanneer het pakket wordt bezorgd.

Er staat bij een artikel uitverkocht, komt het wel weer binnen en wanneer?
Het is altijd jammer als een artikel niet op voorraad is in de benodigde maat/kleur.
Soms kunnen wij nabestellen, maar vaak kopen we grotere aantallen in
en is het niet mogelijk om 1 los artikel na te bestellen.

Neem voor vragen gerust contact met mij op!

Ik wil geen aanbiedingen en acties van Superheldenshop missen!
Mis geen acties en aanbiedingen van Superhelden-Kinderkleding door je aan te melden voor de Nieuwsbrief.

Je kunt je eenvoudig weer uitschrijven door een mailtje te sturen.

Ik wil iets terug sturen, mag dat en hoe doe ik dat?
Retouren
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je iets retour wilt sturen, hiervoor gelden de volgende regels:

Gepersonaliseerde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het artikel retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.​

Ik wil een klacht melden.
Uiteraard wil ik graag dat je tevreden bent, ik zal er dan ook alles aan doen om jouw klacht of opmerkingen naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast zal ik naar aanleiding van de klacht/opmerking na gaan waar en of onze dienstverlening verbeterd kan worden.

Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.