Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je iets retour wil sturen, hiervoor gelden de volgende regels:
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening,de consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending middels track & trace.
Uitzonderingen retourneren
- Bij verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
- Die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument (gepersonaliseerd);
- Die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
- Die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
- Die snel kunnen bederven of verouderen;
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht dien je contact met ons op te nemen via e-mail
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding
van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Product ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met superhelden.
Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product. Je dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending middels track&trace.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Probeer het adres eerst via de PostNL app te wijzigen. Neem eventueel zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Wil je graag meer informatie? Lees dan onze algemene voorwaarden.